Thursday, March 11, 2010

Introduction

Dapatkan Simple Sticker dengan custom printed, cepat, mudah, good quality, murah, self adhesive serta kalis air. Sesuai untuk apa jenis perniagaan yang perlukan label yang simple dan comel seperti untuk kotak, balang kaca atau plastik, label barangan atau pembungkusan, corporate & birthday gift tag, sticker nama sebagai business card atau apa jua yang bersesuaian. Selain dari harga yang murah, online order yang simple dan cepat, kami juga boleh courier terus to your door step! Jimat masa dan duit minyak kan..

Simple Sticker menyediakan pelbagai jenis size sticker yang comel dan warna sticker yang simple untuk dipilih. Nak add image pun boleh. Tapi terhad pada outline warna hitam sahaja. Boleh tengok2 juga dalam Clipart Gallery di menu sebelah. Free artwork services, pemprosesan yang pantas dan semestinya lowest price pasti buat anda happy!

Menarik? Suka? Boleh proceed terus ke Ordering Form atau tengok-tengok dulu jenis-jenis sticker comel yang disediakan. Ada kemusykilan? Boleh terus email ke deheart@gmail.com We will be happy to help you in any way we can :)